keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Me käymme joulun viettohon



Täällä ollaan jo ihan joulutunnelmissa, kuusi kaivettu esiin ja koristeltu (Kuten jo viime ptauksessa kävi ilmi!), kortit lähössä postiin ja muutenkin on jo tonttuiluvaihde päällä. Tän päivityksen tein jo valmiiksi viime sunnuntaina, ja ajastin sen ilmestyväksi nyt viikolla. Syy: Aloitan uudessa työpaikassa, enkä tiedä kuinka ehdin taas päivittelemään tätä. Oletuksena on, että tässä vaiheessa, kun tämä on julkaistu, mun pahin jännitys on jo takana päin, ja pieni haju miten hommat hoidetaan. Tätä kirjoittaessa jännitys on kuitenkin huipussaan! Ihan totta, mä oon kyllä semmonen jännittäjä ihminen että voi apua... On ihan fyysisesti huono-olo, tutisen ja oon tosi levoton. Ens yönä nukun todennäköisesti hyvin katkonaista unta, heräilen koko ajan katsomaan kelloa, että joko se pian soittaa / eihän se vaan oo vielä soittanu ja oon nukkunu pommiin. Huomenna toivottavasti nauran itelleni, että hittoako jännitit niin paljon eilen :)

No, joka tapauksessa, tää postaus on tämmöinen kuvakuulumiset- teemainen, joten en lätise sen enempää tähän väliin. Olkaa hyvät!









Näin täällä meillä. Toivottavasti kaikilla on startannu viikko mukavasti, ja loppua kohden vain paranisi! :) Näkemiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti